Klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

U kunt hiervoor ons onderstaande klachtenformulier gebruiken.
Wij verzoeken u deze volledig in te vullen en af te geven bij de balie of in de brievenbus (in de centrale hal beneden). Na ontvangst van het klachtenformulier is ons streven om binnen 2 weken contact met u op te nemen.

Formulier klachtenprocedure

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer

088 - 022 91 90